Tuesday 19 July 2011

hey !! saya dah ada blog ! :D

tengoklah tajuk atas tu. haha, perlu ke perlu ke? hihi.
eh, lupa pulak nak bagi salam. assalamualaikum :)
hah, memandangkan saya dah buat blog ni.
saya nak ceritalah sikit macam mana, tiba-tiba hati saya ni tergerak pulak nak buat blog kan. HIHI. sebenarnya macam ni, dah lama dah saya tengok blog-blog orang ni. menjadi STALKER orang :)
HIHI.saya menjadi semakin jeles, sebab blog diaorang tersangatlah cantek, best-best pulak tu. SUKA SUKA SUKA!!HAHA, cukup! okay, semenjak tulah saya yakin dan penuh yakinnya nak buat blog lagipun, saya sangat jeles dengan kawan-kawan saya yang dah ada blog tu.
HAHA, HIHI, kepada adik adik yang selalu tanya tu, ni nak habaq mai. che' dah ada blog!!. waa EXCITED sungguh anak khairudin ni.
HAHA, perlu ke perlu ke? HIHI. okaylah, ni jelah starting untuk blog saya.sorry okay korang, blog saya buruk. HIHI.sekian, terima kasih :)
bye bye, assalamualaikum :D

3 comments: