Thursday 21 July 2011

sumpah aku benci dengan kau jantan !!

hah, korang tau tak kenapa saya tulis macam tu? mestilah tak tau kan kan...
HAHA.macam ni, kejadian buruk tu berlaku masa dekat sekolah tadi.
hah! adalah sorang mamat yang bajet HEBAT ni kan. aku benci sangat-sangat dengan kau jantan, kau tak tau malu ke ha?
buat nama je lelaki, tapi, perangai kau memang memalukan gila. aku tak pernah jumpa lelaki yang dayus macam kau tau tak. korang nak tau tak dia nak buat apa?
okay-okay, saya mulakan cerita ni dari awal okay. maaf ye kawan-kawan. HAHA.sebenarnya, macam ni, ada budak tu, nama dia huda, dia suka mengumpat kawan-kawan saya. PERGHH MENYAMPAH! MELUAT! UWEKKK :P
HAHA, okay,okay.lepas tu, memanglah kita orang sakit kan. siapa pulak yang tak sakit hati, bila kena kutuk, kena umpat-umpat dekat orang, erghh geram gila !! SHIT! lepas tu, si huda tu, dia ada geng-geng dia yang bajet hot tu, yang bernama eirah, amai, dan nani. sebenarnya, kawan dia ada lagi sorang, tapi, yang lagi sorang tu, diam je, buat-buat tak tahu lah kononya, buat macam orang bodoh la pulakkk..

haishhh pelik betul perangai perempuan perempuan tu.
makin hari, diaorang makin menganjing, so, apa lagi, kita orang lawanlah abis-abisan.

then, si jantan tu boleh pulak nak back up perempuan jelek-jelek tu. ya ALLAH . 
yang paling kita orang tak percaya skali, dia berani nak lempang kawan saya!! ASTAGA !! 
apa punya lelaki lah macam tu. memang tak tau malu. YA AMPUN YA AMPUN >,<
lalu, saya pun menjadi SUPERHERO kawan saya, Faa Ee. saya halang si jantan tu nak lempang kawan saya. haha hebat tak ? hebat tak? dia ingat, dia lelaki, dia boleh buat apa je yang dia nak. 
HAH! SORRY LA WEY! err, belum pernah lagi aku jumpa jantan yang macam kau ni.

buat malu jelah, kalau macam tu, tak payah jadi jantan la weyhhh !!
lagipun, kita orang dah malas dah nak layan perangai korang yang macam beruk tu. EYYEWWW! WASTING MY TIME !! HAHA .
pesanan buat perempuan-perempuan yang bajet suci tu : 

sudah sudah la tu, semua manusia tak sempurnalah.
jangan tau nak mengumpat orang je, nak kutuk kutuk. haihh, kau tu ada jugak kelemahannya, sorang jongang yang bajet hot, sorang lagi gemuk, sorang lagi jerawat dah tu pendek pulak tu, sorang lagi tak abis-abis nak menggedik . yang 3 orang lelaki tu pulak, jadi BALACI BALACI perempuan tu. 

HAHA ,lawak lawak.arghhh, kalau aku lah tu, dah lama dah sorok muka dari orang lain. eee malu malu.HAHA, MEMANG GILALAH. kena bodo-bodoh je, dekat perempuan, perempuan bergaduh, korang nak masuk campur. be profesional lah.
haishh astargfirullahhalazim -.-
haha, okaylah, letih sudah cerita pasal budak-budak yang  tak tau malu ni. haha
thanks. ~nabila :)

No comments:

Post a Comment